Branding: nieuwe ESBRO is messcherp

ESBRO is een nieuwe weg ingeslagen. Geen nieuw begin, want ESBRO blijft wat we sinds 1964 al zijn: een vooruitstrevende pluimveeslachterij. En daar zijn we trots op. Toch hebben we gekozen om aandacht te geven aan ons verhaal.

Eigen identiteit, maar samen verder

Sinds 2016 zijn we onderdeel van GroenlandGroup. Dit doen we vanuit onze eigen sterke identiteit. Want bij onze klanten, relaties, medewerkers en in de regio hebben we een uitstekende naam. En dat al sinds 1964. Die merkwaarde gooien we uiteraard niet overboord. ESBRO blijft ESBRO.

Nieuw logo

Toch hebben we er voor gekozen ESBRO van nieuw elan te voorzien. Inhoudelijk, maar ook visueel. De trotse haan in ons logo heeft een eigentijdse look gekregen, beter passend bij de vooruitstrevende positie van GroenlandGroup. We willen samen de hele category naar een hoger niveau tillen met premium poultry concepten. Daar past een huisstijl (inclusief deze nieuwe website) bij die recht doet aan onze ambitie.

Het dna van ESBRO

De basis voor deze nieuwe richting is gelegd in tientallen interviews met teamleden. In Wehl, maar ook met medewerkers van onze partner GroenlandKip uit Bodegraven. Er is ruim de tijd genomen om het dna van beide organisaties helder te krijgen. Denk aan cultuur, werkwijze en kwaliteiten. Uiteraard zijn er verschillen, maar we delen dezelfde ambitie: we willen met onze klanten voorop lopen in poultry!

Drie merkwaarden

Om die ambitie optimaal waar te maken, zijn vanuit het dna drie merkwaarden ontwikkeld: messcherpe werkwijze, kakelverse kwaliteit en ketenkracht dankzij onze band met PHW Group. Vanuit hier werken we elke dag aan de totaaloplossing die we onze klanten bieden. Met een duidelijke koers, maar met onze vertrouwde, Achterhoekse werkwijze. En met een nieuwe huisstijl die hier helemaal op aansluit.

Vorig bericht
Wellfoort Farms: 100% antibiotica vrij
Volgend bericht
Agri – Aandacht voor mens en kip

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu