Proeven van private labels op PLMA

Nog nooit was het marktaandeel private label zo hoog als nu. Alle kennis en nieuwe producten uit de dynamische wereld van private label komt samen in de internationale vakbeurs PLMA in de Amsterdamse RAI (21 en 22 mei). Uiteraard waren wij als private label specialist ook aanwezig, samen met Wiesenhof.

World of Private Label

Al meer dan dertig jaar brengt PLMA -de jaarlijkse internationale ‘World of Private Label’ handelsbeurs- retailers en fabrikanten samen. Centraal bij de meer dan 2600 exposerende bedrijven staan nieuwe producten, innovaties en ideeën. In een van de foodhallen deelden wij als GroenlandKip en ESBRO onze nieuwste kipspecialiteiten en -concepten.

Proeven van nieuwe specialiteiten

Een van onze publiekstrekkers was onze eigen ProefBar. Bezoekers proefden bijvoorbeeld ons wokconcept, met dagverse ingrediënten. Klaar in een handomdraai en ideaal voor een private label invulling. Ook het onlangs geïntroduceerde premium kipsnackmerk Krizpy (ook zeer geschikt voor PPL invulling) kon op veel aandacht rekenen. En hoewel er sprake was van zomerse temperaturen, hebben we onze gasten alvast kennis laten maken met een onze nieuwe kerstspecialiteiten.

Premium in private label

Meerwaarde leveren aan retailers leveren in de vorm van messcherpe en onderscheidende private labels, daar krijgen we energie van. We hebben dan ook vele waardevolle contacten mogen leggen. Ook geïnteresseerd in een private label op het gebied van kip- en poeliersspecialiteiten? We ontwikkelen graag een rendementsvolle oplossing op maat. Neem gerust contact met ons op.

Vorig bericht
VersAlert voorjaarsbeurs
Volgend bericht
StartLife, innovatie in food en agri!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu